Kort vecka.

Hejsan! Det gick bra att orientera idag. Jag sprang med Frida,Sanna och Simone. Det gick bra för oss. Haha vi är ett skit bra team. Vi spang typ på en halv timme. Så man var typ hemma vid halv elva. As skönt. :). Fast jag följde med Frida hem för jag skulle se i tidningen. Och fysatan vad ful jag var. ;p. haha ursch. Så jag kom hem vid elva. När jag kom hem såg jag på en film som var jätte bra. Sen åt jag mat och solade på studsmattan. :) Bara en slapp dag för mig. Imorgon börjar jag åtta som vanligt, eller nej jag skoja bara jag kom på att jag ska till tandläkarn vid nio så jag kanske kommer till skolan vid tio. Jag ska ju på "röntgen" imorgon. Vet inte hur det stavas. ;p. (För tänderna). Det ska bli lite läskigt. :S. Men det är nog inte så farligt får jag hoppas. Sen ska jag tillbaka till skolan och ha några lektioner innan jag slutar (vid tjugo i två). Sen är jag ledig Torsdag och Fredag. Jippi. :) Så det blir inte en sån lång vecka tack och lov. :) Och snart är det ju sommarlov också. Bara 3 veckor kvar :D!!!. jippi. Men nu måste jag gå jag ser på Gilmore Girls. :)
hej då bloggare!
Tove
2009-05-19 @ 18:28:02
URL: http://tovewidange.blogg.se/

Det kommer gå bra gumman :) <3

loveuu!

Amanda
2009-05-20 @ 19:29:12

aw tack gumman. :)<3 Du hade rätt det gick bra idag! ;). <3 hihi.

loveuto<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0