Sunday!

Hejsan! :)
Det var mysigt i Tofta igår. Vi gick på sranden, såg Robinsson, och jag och Lovisa spelade minigolf. Vi var årets första. :p Så vi fick det lite billigare också för att dom inte hade sopat banorna. hehe. Sen började vi se "Se upp för dårarna" men den var inte så bra och vi var trötta så vi gick och la oss vid elva. Sen på dan kom mamma och pappa och hämtade oss vid halv tre. När jag kom hem sjöng jag abba singstar och satt mig vid datan. Där jag är nu. :) Ikväll ska vi äta tacos och jag ska se mina program. Som föresten börjar om tjugo minuter såg jag nu. :S Hemskt vad tiden går fort. hehe.
Imorgon ska jag nog vara med Hedvig och Tove.  :) Så får vi se vad vi hittar på. Jag hoppas att Tove kan bara för det verkade som hon hadde glömt bort det. ;) hihi. Men jag får prata med henne sen. :) Nej nu måste jag gå och se Grey´s. Hej då! puss :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0