Solsolsol mera sol och sol det kommer det att bli...

Hello!
I dag har det varit ett underbart väder så jag har varit ute och solat hela dan. :) Jag har även skruvit ihop två stolar och ett bord. Fast med bordet gick det inte så bra. Det slöt med att jag blev förbannad på det. Så det blev aldrig klart. :p . Men med stolarna gick det bra i alla fall så där har jag legat hela dan. :) hihi. Jag åt också en hemlagat paj. :) mums. Sen har jag hoppat lite studsmatta och gått med Jante. Så har jag pratat med Tove om dansen imorgon också. Det är mycket man måste göra. :) Det ska bli super kul imorgon. Men det är ganska lång tråkigt att sitta där och vänta tills man ska in på scen. Men vi får hitta på något. :) Så imorgon ska jag spendera hela min dag vid Kongresshalen. :) Jag kommer nog vara helt slut när jag kommer hem. Nu börjar jag bli lite hungrig. Mikaela och Calle ska åka ner till lilla elefanten och hämta pizza nu. :) mums. Annars ska jag nog bara mysa framför tvn i kväll. Jag får nog gå och lägga mig ganska tidigt  För jag ska vara där från halv ett till åtta imorgon. Så det blir en lång dag. :) Nej nu ska jag vänta på att pizzan kommer.
Hejsvejs. :) puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0