Shoppat! :)

Hejsan! :)
Vet ni nu har jag presis varit på Vila outlett  med Calle och Mikaela och jag köpte två fin fina linnen för bara 50kr styck. Det var as billigt. :) Man kan ha dom som både kjol och linne. :) Från början kostade dom 300 och nu bara 50. Så ni förstår vad billigt det var där. :)
Jag köpte en rosa och en svart. Ni ska få se bild på det här. :)
Här har ni en bild på mina fina shorts också som jag köpte i Torsdags. :) För bara 130 och förut kostade dom 200. :)
Och till sist mitt fina armband som jag fick av syster när hon var i Kreta. :)
Hej då det var allt för mig! ;)

Hedvig
2009-05-23 @ 13:35:52
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Viisst är de billigt där :) , Adam jobbar där :P , såg du honom? , Jag köpte min klänning o blus där ;)

Amanda
2009-05-23 @ 14:25:10
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Joho det var as biligt. :) Jo jag såg han , han stog i kassan. ;) Och jag såg din klänning där. :) Den var ju jätte fin. :)<33

pusskramii.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0