Hoppas,hoppas!

Hej bloggen!
Dagen började med en härlig lång sovmorgon till kanske klockan elva. När jag vaknade var det inte så fint väder så jag satte mig i soffan och åt frukost sammtidigt som jag såg på någon dans film från 80-talet typ. :p. haha så den var inte så hemskt bra men men. :d. Efter filmen gjorde jag mig iordning sen var det dags att baka bullar. Så det är vad jag har gjort idag. :p . I två timmar typ. Men goda blev dom i alla fall. :) Efter bakningen gick jag ut och hoppade en stund och åt lite mat. Sen satt jag mig vid datan i kanske 1 eller 2 timmar. Och snart var det dags för kvälls mat. Grillat blev det ikväll mums. :) Klockan blev åtta och då var det dags för Talang. :) Det var jätte bra men jag tyckte inte riktigt att det var rätt som gick vidare men det får väll gå. ;) haha. Efter talang såg jag lite av berg flyttar in och det verkar som det redan är slut. Herregud vad tiden går fort. :p. Ja så nu sitter jag här. :D. hihi. Det var en kort sammanfattning av min dag. Juste vet ni jag kanske får ett sommar jobb nu i sommar! :D. Mikaela satt barnvakt förra året för två små tjejer och föräldrarna hade hört av sig i år igen. Men Mikaela jobbar ju på Rusta så hon kunde inte ta hand om dom så då frågade hon mig om jag kanske ville sitta barnvakt för dom. Och självklart vill jag det. Tjänar typ 5000 då. Jippi. :D. Så hon har frågat dom om det är okej att jag kanske kan ta hand om dom. Men dom har inte svarat än så vi får se. Men det hade ju varit as kul. :) Då tar jag hand om dom på dagarna och om det är på kvällarna så skulle Mikaela göra det. :) Så vi får se om det blir av men hoppas verkligen det. För det hade varit as kul få så mycket pengar. :) Barnen bor i Tofta men då fixade dom typ busskort och allt. :). Jätte snällt. :) hihi. Så nu är det bara att hålla tummarna. :)
Hej då. PUSSKRAM.
Tove
2009-05-23 @ 10:53:14
URL: http://tovewidange.blogg.se/

Fan vad kul för dej gumman :) <33

Anonym
2009-05-23 @ 12:35:22

Ja hihi tack sötnos. :)<33 Men det är ju synd att du inte har fått tag på nått. :(<3 Det skulle ju ha varit jätte kul om vi kunde sitta tillsammans. Men du kanske kan vara för Hedda och Klara om dom behöver. ;)<33 hihi. Fast det är ju inte säkert att jag får det heller. :p.

pusskram.

Josefine<3
2009-05-23 @ 19:14:24

Åhhh va rooligt för dig älskling!(A)<3<3:)

pussar!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0