Ledig idag!

Hej! :)
I dag åkte jag till Tove vid ett. När jag kom dit pratade vi lite. Sen skulle Hedvig hem och äta så då drog vi igång singstar. Och Tove hittade sin nya favorit låt. ;p. Sen kom Hedvig tillbaka igen och då sjöng vi lite till sen åt vi fika och satt lite vid datan. :) Jag lånade även lite kläder av Tove. Sen vid fem skulle Hedvig hem och äta så då åkte jag och Tove hem till mig och såg på dansavslutningen. Som vi hade på film. Fast mamma har inte filmat så bra men man fick se lite i alla fall. :p. Så lånade Tove även lite kläder av mig. ;) hihi. Sen skulle jag äta och Tove skulle hem. Så så såg min dag ut. Kul kul! :)

Veckan:
Måndag:  Ledig var med Hedvig och Tove. :)
Tisdag: Skola och plugg.
Onsdag: Ledig. Ska klippa gräset för att sammla in pengar till barnen i Arteco.
Torsdag: Får vi se vad jag hittar på.
Fredag: Hoppas på något kul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0