Helg! :)

Hejsan! :) Dagen var helt ok. Det var roligast på hemkundskapen. Vi har alltid as kul!. :D. I dag gjorde vi rabarber paj. Gött! :). Den blev lyckad. Hehe vi har så roligt bord. Det är jag, Frida och David som sitter där. Men det var tomt vid Antons bord idag så han fick va med oss och gud vad vi skratta. ;) haha. Nu är jag hemma och gör ingenting. Ska väl se Gilmore Girls snart. Ikväll har jag inget planerat. Ska se på talang och berg flyttar in som vanligt. Men annars vet jag inte. Har föresten presis hört av från syster och hon skerv att dom bodde på ett jätte fint hotell med stor pool och allt. Lyckos henne. Nu vill man ju verkligen åka utom lands. Har bara varit det en gång. Då var jag i Bulgarien. Där var det helt underbart. :)
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Vill va med Tove men hon verkade ha fullt upp hela helgen så jag tror inte det blir av. :( Saknar dig gumman! Men vi får väl hitta på något på Torsdag kanske när båda är lediga? :)<3 hihi. Annars så kanske jag får prata med Hedvig och Josse om dom vill hitta på något. Men vi får se. :) Men nej nu måste jag gå Gilmores väntar. Hej då. ... Okej jag bara skoja jag kollade på tv:n nu och det var tydligen inte det idag. Så jag får väl hitta på något annat. :p Hehe.
PUSSKRAM



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0