Härlig dag med girlsen!

Hejsan! I dag var det kul. Jag var med Tove och Hedvig. :) Vi träffades vid halv ett utanför glass magasinet. Där åt vi självklart glass.;) Den här gången blev det viol, hallon-saltlakris, och mjölk chocklad. Mums. :). Efter att vi åt glass cyklade vi till almedalen och matade fåglar. Vi tog även lite kort som jag ska lägga in sen. :) Efter en mysig stund vid almedalen gick vi upp för alla backar och in till Coop där vi skulle köpa plast påsar för att kunna göra vattenballonger. ;). hihi ja så såklart när vi kom hem så hoppade vi studsmatta med massor av ballonger. Och våta blev vi allt. Haha. Sen satt vi oss ner och solade en stund, och etfer det hoppade vi och var helt galna. Hahah. ;). Det blev en mysig dag med mycket skratt. :p. Nu har Tove och Hedvig presis gått hem och jag sitter här vid datan. Mikaela sitter uppe och pratar i telefon och resten av familjen är vid snäck och har det skoj med Lovisas klass. Jag ska väll äta snart. Har inte ätit något idag så är rätt hungrig. Ja så får det bli. haha hej då..;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0