Rolig kväll igår! :)

Hejsansvejsan!
Igår var det jätte kul när vi va med klassen. :) Jag trodde att det skulle bli ganska tråkigt eftersom det inte blev vid strand promenaden men jag hade fel. :) Jag blev faktiskt glad att vi var i skolan och inte där nere för annars hade alla inte varit med varandra endå så det var bra. :) hihi. Först så åt vi pizza och Kina mat och hade det mysigt. Sen efter det tänkte vi göra någon lek så då hoppade vi säck och körde staffet. Eller att hoppa säck var staffeten haha. ;p. Och så gjorde vi någon annan lek också där alla i hela laget skulle vara i någon gummi ring så skulle man springa tillsammans. Och alla var helt galna så dom bara sprang och jag stod längst bak så jag fick stora märken på ryggen. ;p. Men det var inte så farligt som det låter.hihi. Men när man sprang i den där så kändes det som om man skulle ramla och snubbla på alla fötter men jag klarade mig som tur var. ;) haha. Efter att vi hade kört staffet så körde vi mördarleken eller vad den heter. Och jag var dektektiv och det gick ju inte så bra om man säger så. hihi. ;). Sen till slutet så såg vi på en film där dom hade filmat oss i början av sjuan. Haha det var skit kul att se. Alla as garva. ;) haha. Så kvällen igår blev riktigt lyckad. :)

Idag har vi inte gjort så mycket i skolan. Vi har städat ur våra skåp på So:n. På svenskan och engelskan såg vi Madagaskar, och på matten fick vi tillbaka våra prov och jag fick 31/40 så jag fick VG och det blev jag faktiskt riktigt nöjd med. :) Juste så fick vi en mumsmums av Cilla också för vi hade någon fråge sport eller vad man ska säga och då fick vi det som pris. :) Och efter det så gjorde vi någon lek i basket men det var killarna mot tjejerna så killarna vann tyvärr. ;) hihi. Så det har varit en riktigt slapp dag idag och det var skönt. :) Det var också våran sista skoldag för imorgon och i övermorgon ska vi på utflyckt så då ska vi inte gå i skolan. Så nu fick vi säga hej då till våra skåp. :,(. hihi. Vi har haft överskåp så det har varit jätte skönt och jag hoppas verkligen att vi får ha det i åttan också. :) I alla fall just nu har jag presis varit vid Willys med syrran och handlat pannkakor tills imorgon för man ska ha med sig matsäck. Och så har ju hon fått sitt körkort också så vi körde själva och det var lite häftigt. ;). hihi. Nej nu ska jag inte skriva mer. Jag ska försöka lägga in några bilder sen igår,idag och i förrgår. ;p Hej då!
Puss kram.
Anonym
2009-06-09 @ 18:04:22

roligtroligt :) <3 haha fina bilder :) <3

Amanda
2009-06-09 @ 19:37:58
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Haha. ;) Tacktack. :)<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0