Lördag.

Hejsan!
Idag vaknade jag klockan halv nio av att Jante stod och skällde på pappa för att han skulle in till grannen och brygga gotlands dricka. :p. Så jag fick inte en sån lång sov morgon idag men ibland är det skönt att gå upp i tid så dagen blir längre. :) Aja i alla fall. Jag vaknade klädde på mig och åt frukost. När klockan blev elva så cyklade jag och mamma iväg för att träna på svenska spel. Men först skulle vi förbi stan och köpa present till Calle och min klass kompis. För att klockan 4 skulle vi till Mikaelas kille på student middag, och imorgon så ska jag på tjej middag hos en kompis i klassen. Så då var vi tvugna att köpa lite presenter. :)  Men så klart så hade vi ju inte tänkt på att allt var sängt idag så vi fick ge Calle ett kort och 200kr istället. :p. hehe. Och vad Bea fick får jag inte berätta än i fall hon läser min blogg. :p.
I alla fall efter att vi var på stan så åkte vi som sagt till svenska spel och tränade lite. ;) Och det gick ganska bra faktiskt. Jag gick på någon sak i tjugo minuter och det var faktiskt jobbigare än man tror. ;)hihi. Så körde jag lite styrke träning och lite annat. :) Vi hållde på i en timme ungefär. Så det var skönt att träna lite igen. Sen så åkte vi hem igen och jag duschade sen åt vi lite mat. Och gud vad det var varmt ute idag jätte härligt väder ju. :) Så jag bytte om till lite tunnare kläder sen gick jag bort till pappa och dom och spelade lite fotboll med Calle,Casper och Lovisa. Men sen blev klockan mycket så jag fick gå in igen och byta om till fin kläder innan vi skulle åka. När vi kom bort dit åt vi god mat och tårta. :)
Vi var väll där till klockan halv sju men sen gick Mikaela och Calle in till Calles granne så då gick jag och Lovisa bort till Tove och Wilma för att se om dom var hemma och det var dom så vi var där ett tag. :) Sen vid halv åtta var vi tvugna att åka tillbaka för då skulle vi hem och se Sverige-Danmark. Men tyvärr så förlorade vi ju. Och det var ju verkligen inge kul. Att Danmark vann på vår national dag. Nej fyfan. ;p. Jaja efter martchen så såg vi någon film och sen gick vi och la oss. God natt. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0