Studenten 2009. :)

Hejsan!
Idag är jag ledig pga att det blev så sent igår. VI kom hem vid tolv och då var jag helt slut så jag gick och la mig direkt. :p hihi. Men nu ska jag berätta lite om gårdagen. Det var hur kul som helst. :) Först gick jag i skolan till tolv. Vi gjorde inte så mycket vi städade mest. Sen gick jag och Lovisa till max där vi mötte upp mamma och pappa så tog jag en hamburgare innan vi gick ner till Wisby strand. När vi kom dit så såg vi när Mikaela gick ut på balkongen. Sen kom hela släckten dit och hon fick massvis av blommor, kort och gosedjur. :) Åh jag önskade att det var jag som tog studenten. :) Sen pratade vi med massa folk och gav dom blommor och tog massa kort. :) Sen var det dags för alla studenter att åka iväg. Så vi gick upp till stan för att se när alla fick tårta. Och när dom hade fått det så tog vi Mikaelas grejer som hon hade fått och sen började vi cykla. Jag,Tove, Wilma och Lovisa cyklade runt lite och sen smsade vi med Josse. Och vi bestämde att vi skulle möta upp henne vid Ica Maxi så det gjorde vi och sen cyklade alla ner till stan. Och tur som vi hade så hittade vi alla studenter så vi cyklade efter som och vi såg Mikaela och alla hennes kompisar. Så jag tog lite kort. :) Sen vid klockan fem skulle jag och Lovisa hem så dom följde med och hämtade sina grejer medans vi klädde på oss och gjorde oss iordning. VI skulle nämligen på Mikaelas student middag ute på landet. Jag kommer inte ihåg vad det hette menmen. Maten var helt okej. Vi fick buffé. :)
Efter maten skulle studenterna in till stan. Så jag och Lovisa frågade om vi fick följa med och det fick vi. :D. Det var as kul. Världens drag med hög musik och dans. Men när vi väl kom in till Vibble så la musiken av så en av Mikaelas kompisar fick ringa sin pappa så fick han komma och fixa till det. Det tog kanske en timme innan vi kom iväg igen men sen var det full fart in till stan. Och där var det roligast för där var det massa barn som cyklade efter oss. ;). hihi. Sen kom vi till Allis och då var jag och Lovisa tvugna att kliva av för dom ville åka själva. Så pappa kom och hämtade oss i spö regnet. När vi kom hem var det bara att byta om igen för vid klockan halv elva skulle vi ner till Reno och servera korv. Då var jag ganska trött.För det blev en lång dag. Men en rolig. :). När alla hade fått sina korvar och glass så for dom in till stan för att festa. Så vi åkte hem och sov. :) Ja det var så min dag var igår. :) Det var verkligen jätte kul. Juste glömde en grej. Vid middagen så fick alla elever diplom och Mikaela blev utvald till klassens fröken fniss. Hihi. Ja det var nog allt. ;)

Idag väckte mamma mig vid halv tolv. Men jag orkade inte gå upp så jag log kvar till tolv. Idag ska jag bara ta det lungt och baka kakor. Sen får vi se vad vi hittar på. Det är ju inte så fint väder idag så jag stannnar nog inne och kollar på film. :)
Hej då Pusskram.
PS:Lägger in några bilder sen.
Linnea :)
2009-06-06 @ 11:23:11
URL: http://linneatalen.webblogg.se/

Tack för dom fina rosorna :) Coolt att jag fångade dom :) Hälsa hela underbara familjen Eklöf+ min lilla Widange :)<3

Amanda
2009-06-06 @ 15:47:35
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Varsegod det var så lite så. :) Joho värsta träffen ju. ;) hehe. Ja det ska jag göra. :)<3

Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0