Min dag och vecka.

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade vid elva åt frukost i soffan och här sitter jag ännu kvar. :p. Jag ser reprisen på Talang. ;) haha det är dom där dåliga gubb gänget nu. Blåljus eller vad dom heter. ;) haha dom är sköna dom. :D. hihi. Snart ska jag väll klä på mig lite kläder och borsta tänderna och sen får jag se vad jag hittar på. Ikväll vid halv sju ska jag ju som sagt var som jag sa igår till en kompis i klassen på tjej middag. Eller jag ska äta innan menmen. Haha. ;) Det ska bli kul för då får man träffa alla tjejer i klassen. Då måste jag prata med Frida,Emma och Edith för imorgon ska  vi äta pizza och kina mat vid strand promenaden och vi fyra är klass barnens klass föräldrar eller vad man ska säga. haha. ;p Så då måste vi gå igenom en del saker inför morgon dagen. :) Ja så ser min dag ut. Och här nedanför ser ni min vecka.

Måndag: Först vanlig skoldag och sen ner till strandpromenaden och äta pizza med klassen. :)
Tisdag: Vanlig dag men får sluta lite tidigare för jag tror inte att vi ska ha något elevens val pass. :)
Onsdag: Ska på någon utflyckt med 7D till sementa. :)
Torsdag: Ska till norderstrand med klassen och på vägen ner blir det några lekar och när vi kommer dit ska vi grilla korv och bada om man vill. :)
Fredag: SKOLAVSTUTNING! Sommarlov!! Jaaaaaaaaa!! :D.
Ska på resturang med familjen tror jag och ha lite mys pyss. :)
Lördag: Mikaelas student middag. Släckten och vännerna kommer. :)
Söndag: Ta det lungt tror jag. ;)
 
Ja så ser min vecka ut än så länge. Det kommer säkert in några fler saker men då skriver jag det i veckan. :)
Hej då PUSSKRAM.
 Ps: här är en sommar bild från Bulgarien 2007. ;)
tove
2009-06-08 @ 12:58:56
URL: http://widange.blogg.se/

gud vilken härlig vecka gummman. Och super fin bild !

jag älskar dej <3

Amanda
2009-06-08 @ 15:26:09
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

aa det ska bli kul. :)♥ hihi tack gumman. Älskar dig med♥

pusskramii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0