Sol och bad dag! :D

Hejsan!
Orkar inte skriva så mycket nu men här kommer lite information om dagen. ;)
Jag vaknade klockan halv nio av att Lovisas kompis ringde. Så då gick jag upp och åt frukost. Sen skulle jag vara med Tove, Hedvig, och Josse idag så klockan 12 så gick jag med Jante för att möta upp dom. Fast då var inte Josse med för hon skulle umgås med sin pappa fram till tre för han hade fått semester tror jag så hon ska komma ikväll istället. :) Men i alla fall när jag skulle möta upp dom så gick jag bort mot Maxi men jag mötte aldrig dom så jag ringde Hedvig och då hade dom redan kommit hem till mig så dom fick cykla tillbaka igen och möta mig dom stackarna. Hihi. Men till slut möttes vi och då åkte vi hem hit för att sola och bada i min pool som vi satt upp igår. Så först solade vi en stund men det blev så varmt så vi tog ett dopp i poolen och då var det kallt. 17 grader var det så det var ganska kallt. :p. Men vi tog i alla fall ett dopp och sen så solade vi lite till sen åt vi mat. Och efter maten blev det bad igen men då var vi i längre. Minst en halvtimme tror jag att det var. Men då hade det blivit lite varmare fast bara en grad men ändå haha. Men vi rörde på oss mycket så att vi blev varma. :) Efter badet blev det mera sol och klockan blev till slut fyra och då skulle Tove hem för att hon skulle spela fotboll. Så hon cyklade hem och jag och Hedvig hoppade studsmatta och var på taket. ;) hihi. Men till slut skulle Hedvig också hem och äta så nu är jag själv men dom kommer snart tillbaka igen och då ska jag,Josse och Hedvig cykla ner till Reno och köpa godis innan Tove kommer. :) Sen blir det väll film, allsång på skansen och myspys. :) Så det ska bli mysigt men det tråkiga är att Hedvig inte kan sova över för hon ska plocka jordgubbar klockan 5 imorgon bitti den stackarn. Men hon kanske kommer tillbaka efter det så vi får se hur det blir. :) Ja det var nog allt. Haha jag orkade skriva allt ändå så det var ju bra. ;) hihi. Här kommer några bilder från idag. PUSSKRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0