Regnig dag! :(

Hejhej! :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Skulle igentligen på stan med syrran men det blev så dåigt väder så vi struntade i det. Så istället har jag mysat lite hemma. :) Först vaknade jag vid halv tio men då orkade jag inte gå upp så jag somnade om igen och vaknade vid halv elva. Då gick jag upp och åt frukost. Sen borstade jag tänderna och klädde på mig och gick med jante. Vi gick ner till Reno och lämmnade några filmer som vi hade lånat. Det var Wild Child och dom där. Wild Child har fakiskt blivit min favorti film. Jag har sett den fyra gånger nu på fyra dagar. ;p haha så den är bra den. :) Efter att vi hade lämmnat filmerna så gick vi hem igen och då började det spö regna så jag fick gå fort. När jag kom hem så började jag packa in lite saker i husvagnen som jag ska ha imorgon. Det blev aldrig av att vi åkte ut till Tofta idag eftersom det blev så dåligt väder. Men vi drar dit imorgon istället efter att vi har vaknat. :) Jag hoppas verkligen att det blir fint väder då så man kan sitta ute och sola och så. :) Men vi får bara hoppas. :) Just nu sitter jag i sängen och myser och lyssnar på musik. Ja det var nog allt jag hade att säga för idag. Hej då sötisar puss och kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0