Jäkla väder. ¨/

Hallo!
I dag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var det ju väldigt dåligt väder idag och det var ju väldigt tråkigt tycker jag för då förstörs allt. För vi ska ju ha middag idag och då hade jag hoppats på fint väder och sol så man kunde sitta vid strand promenaden och mysa men najnaj. :(. Och stackars alla som ska till Kneippbyn idag. Det är ju inte så kul att vara där i det här skit vädret. ¨/. Aja men man får ju göra det bästa av saken så nu ska vi vara i caffis istället. Men det blir säkert kul det också. Juste vet ni Mikaela fick körkortet idag!!! Jaaaaaaaaaa. ;)hihi. Är jätte glad att hon klarade det den här gången. Grattis syster! :) I alla fall när vi hade slutat skolan så cyklade jag hem med Kendra och Frida en liten bit. Sen skyndade jag mig hem för att hinna se sista avsnittet av gossip girls. Jag missade ju det igår för att jag var på film kväll hos Bea. Där var det kul föresten. Eller vi såg mest på film så det var väll trevligt om man säger så. ;)  haha. Föresten hon fick en film av mig igår som hette någonting kommer inte ihåg just nu. :p. Men jag hade lite otur för jag och Melina hade köpt exakt samma film. Haha så det var lite kul. Men hon har fått kvittot av mig så att hon kan byta. :).hihi. Filmen vi såg hette "Goast Town". Vet inte hur det stavas menmen. ;p. Den var helt okej. :) Efter filmen så hjälpte vi till att städa lite och sen åkte vi hem. Klockan var väll 10 när jag kom hem.  Sen gick jag och la mig. Nej nu måste jag gå och duscha innan jag ska iväg. Hej då.
Puss&Kram.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0