Tofta!

Hej Allihop! Jag vet har inte skrivit på jätte länge men jag har varit i Tofta i två dagar nu och i Måndags och Tisdags var jag med Tove, Hedvig och Josse, så jag har inte hunnit blogga och så har jag varit så trött att jag inte har orkat. + att nu är det sommarlov så då kan man inte sitta inne vid dattan hela dagarna. ;) 

I Måndags var jag med girlsen. Det var super kul. Vi badade i min pool solade lite och hade det kul. Jag kommer inte ihåg allt vad vi gjorde eftersom det var ett tag sen så jag får kortfatta dagen, men det jag vet är att jag, Tove och Josse sovde i min husvagn. Där såg vi på film och mysade. Och innan det så såg vi på allsång på skansen och Hedvig, jag och Josse gick ner till Coop och köpte godis. :)

I Tisdags var jag bara med Tove och Josse för att Hedvig skulle jobba så hon kunde inte vara med. Då var vi här hemma och solade och några dopp blev det nog. Sen vid tre kanske skulle Josse hem så då åt jag och Tove mat och fika sen så solade vi lite mer, och vi avslutade med bad i poolen igen. ;p Sen klockan fyra halv fem så åkte vi ner till stan för att lämmna ett par byxor som mamma hade köpt till mig. + att vi köpte glass. :) Sen åkte vi hem hit och gjorde någonting. (Kommer inte ihåg. :p) Innan hon skulle hem. :) På kvällen såg jag något program på tv och pakade väskan inför Tofta!

På Onsdagen satte jag klockan på nio. Då gick jag upp och duschade av mig lite snabbt sen åt jag frukost och cyklade ner till buss stationen. Jag satte mig på bussen ut till Tofta. När jag kom fram mötte jag Jessica. Vi cyklade upp till hennes stuga i det VARMA vädret. ;p När vi kom fram lämmnade jag av mina grejer. Sen så badade vi i hennes pool och solade lite innan vi tog en liten lunch. Efter lunchen drog vi ner till stranden. När vi kom ner mötte vi farmor och farfar så vi satte oss vid dom. Sen hoppade vi i havet direkt för att det var så varmt fast det var svin kallt i vattnet. 14 grader. :S. Så vi tog bara ett snabb dopp. :) Men det var avsvalkande i alla fall. ;) Efter det torkade vi oss lite i solen, sen bestämmde vi oss för att ta en liten promenad så vi gick längst stranden och sen upp till kiosken och köpte glass. Mums. Med glassen i handen så gick vi tillbaka till stranden. haha det rimmde ju. ;D hihi. I alla fall när vi kom tillbaka till stranden så solade vi lite till innan det blev dags för ett andra dopp. :) Skönt fast kallt. :p. Ja sen solade vi lite till och lyssnade på musik, spelade strand tennis och hade det skönt. Men klockan blev myket och det blåste lite på stranden så vi åkte hem. Men såklart så blev det för varmt igen så när vi kom till stugan så hoppade vi direkt i i den varma poolen. :) aah. När badet var klart så la vi oss på studsmattan med musik och chips och spelade kort. Sen närmade klockan sig mot sex halv sju så då bytte vi om och åt mat. Det blev Arnes goda grillning. Mums. :) Ja sen borstade vi tänderna och så, då var klockan kanske elva. Men vi ville inte sova än så vi satt på en film som heter " Dagboken" den var jätte bra en riktig kärleks film. :) Så det blev en bra avslutning på dagen. VI hade det verkligen jätte kul och mysigt. Dagen slutade klockan ett. :)

Torsdag: Nu ska jag försöka att inte skriva lika mycket. :P I dag hade vi tänkt att åka in till stan klockan två och shoppa. Men det blev så fint väder igen så vi bestämmde oss för att åka in till stan vid fyra istället och stanna kvar i Tofta och sola. Den här gången stannade vi vid stugan, och jag tror att det var bra gjort av oss för det var blåsigt på stranden och kallt i vattnet idag igen. Så vi hade tur. :) Ja dagen var lika dan sol och bad. Jag och Jessica var ensammna hemma så vi lagade köttbullar och makaroner till oss. Gottigott. :) Sen solade vi lite innan vi drog in till stan. Där hittade båda vi kläder i första affären och det var Vero Moda. :) Hon köpte en jätte fin jeans jacka och jag en grå tjock tröja, men mamma och Mikaela tyckte inte att det var så speciell så jag ska åka ner och byta den imorgon. :p Men i alla fall efter Vero Moda så fortsatte vi att gå i några affärer men det blev inte något mer kap för mig. Men Jessica där i mot köpte en jätte söt rosa bikini. :)
Efter shoppingen tog vi en glass innan vi gick hem till mig. När vi kom hit spelade vi Buzz och hoppade studsmatta sen åt vi mat innan Thomas, Lotta och Jacob kom och hämtade henne. Ja och sen var det dags för henne att åka tillbaka till Stockholm. Fast hon åker i morgon bitti då. :p hihi. Men det är ingen fara för hon kommer tillbaka om en vecka igen så då får vi ses då. :) Men nu ska jag inte skriva mer. Jag förstår om ni inte orkade läsa allt. Hihi förlåt. ;) Hej då! 

Pusskram.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0