Längtar tills imorgon!

hejsan!
Idag har jag inte gjort något särskilt. Skola som vanligt. ¨/. Men imorgon ska det bli kul för då tar Mikaela studenten. :) Så då ska jag sluta klockan tolv och sen ska jag och familjen åka ner och se på dom vid kongress hallen. Fast först ska jag äta lite mat. :p hehe. Efter det så ska vi åka hem och göra oss iordning och sen kommer Tove förbi en stud så ska vi cykla runt lite. ;) Och vid klockan sex ska vi ut på landet med Mikaelas klass och äta middag. Så då åker Tove hem och äter mat och sen skulle vi ses sen igen. :) Efter att vi har varit där ute så cyklar jag och Tove runt lite till tror jag. ;) Och vid  elva på kvällen så ska vi åka ner till Reno och ge korv till studenterna!
Så imorgon blir det en lång dag men det kommer nog bli jätte kul. :)
Eftersom det blir så sent imorgon så fick jag ta ledigt på Fredag. :) Det är jätte skönt för då kan jag ha sov morgon. Och på dan där så kanske jag ska höra med Hedvig om hon vill gå på stan eller nått för vi pratade på balen om att vi kanske skulle göra något i veckan. Och nu kan ju jag så jag får väll prata med henne. Så kanske vi kan höra med Josse och Tove också om dom vill va med för det var länge sen alla fyra var nu. Så jag får höra med alla sen. hihi. :) Aja nu har jag inget mer att skriva så jag skriver mer på Fredag eller Lördag för imorgon kommer jag inte ha tid. Hej då. :)
PUSSKRAM!
Josefine<3
2009-06-03 @ 17:23:39
URL: http://josefinejohanssonn.blogg.se/

åhhh det ska bli så kul imorn:) men utsläppet är ju på visby strand så kan inte du och jag vara tsm där då?!:)(A) och sen efter det kanske vi åker hem och sen att vi kanske träffs, du och jag o tove o hedvig om dem vill o så kanske vi kan typ cykla efter eller nåt?! haha fast ja måste nog va hemma typ 7 för sen kommer studenterna till oss:D<3<3<3

Älskar dig!:)

Amanda
2009-06-03 @ 17:30:59

jajajajaja. :) Det måste vi göra. :D<33 då är det mycket roligare. :)<3 Men då får vi höras av ikväll alla fyra och prata. :D<333

pusskram. Älskar dig med!<333

sara.w
2009-06-03 @ 21:29:57

själv så har man ledigt ;) vi kanske ses där nere, eller någon annanstans :) puss<3

Amanda
2009-06-05 @ 12:53:21
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

ja och det gjorde vi ju också. ;) hehe.

puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0