Sooooooool! :D

Hejsansvejsan!
Idag har jag bara solat nästan. Skit skönt. Så här såg min dag ut: Sovit, solat , gått med Jante, solat, ätit mat, solat och nu sitter jag här. ;) Hihi så mycket sol blev det idag och jag har fått lite solbränna. :)
 
Imorgon ska jag och Mikaela på stan och kolla efter en midsommar klänning till mig. Kanske att lilla syster också följer med men vi får se. Sen tänkte vi ta en glass på hamnen också. Calle jobbar där imorgon så därför ville hon dit. Och det är bra för då kanske vi får det lite billigare också. ;) hihi. Sen på kvällen ska vi nog ut till Tofta tror jag. Lovisa sa det nu och det hade jag ingen aning om så vi får se. I så fall ska vi stanna kvar där tills på lördag. Vi ska nämmligen fira midsommar där som vi gör varje år. Vi brukar va ett stort gäng på 30 pers. Eller det var vi ifjol i alla fall men vi får se hur många det blir i år. ;) Ja så det ska bli kul. Alla är stockholmare också, förutom vi och farmor och farfar. :p Så det ska bli härligt och höra lite stocholmska. ;p haha. Fast som vanligt så kommer väl Jessica och Millan klaga på vår gotländska. Vi säger ju t.ex "ska vi gå och bade" och då skrattar dom ihjäl sig. Det heter faktiskt bada.. Aa haha så vi kommer väll höra klagomål i år igen. ;) hihi. Ja så så ser min midsommar ut. Eller i alla fall på Fredag.

På Midsommardagen kommer Georgsson och kusinerna hit. Det var dom förra året också faktiskt så det är också en liten tradition. ;) hihi. Så det kommer bli mysigt. Då kommer vi väll äta god mat och ha en liten femkamp tror jag. I år kanske vi ska köra tjejerna mot killarna.. Fast då kommer vi ju äga ut dom lätt så det kanske blir lite synd om dom. ;) hahah. Aja vi får se. Men nu ska jag inte skriva mer så hej då.
 PUSSKRAM!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0