Sol och bad sen barnvakt!

Haloj! :)
I dag har jag solat och badat i poolen! Jätte härligt. :) Nu har jag presis ätit mat med syskonen. Klockan halv sex ikväll kommer en kille och hämtar mig och då åker vi ut mig till Tofta där dom bor för att sen ska jag vara barnvakt! :D Det ska bli jätte kul. Barnen är 8 och 6 år och dom heter Isa och Lova. Så dom två ska jag ta hand om ikväll så får vi se hur det går. :) Jag tror att jag kanske ska vara där till elva ungefär men jag vet inte ännu. Klockan nio kommer Mikaela ut dit också så då får hon hjälpa mig lite eftersom det är första gången. Så jag är inte ensam så länge. Och tänk jag kommer kanske tjäna 400kr bara för en kväll! Jippi! ;D. Hihi men nu ska jag ut och sola igen.
Pusskram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0