Sol och bad med dom bästa!

Hejsan! :)
Idag har det varit jätte mysigt. :) Jag har varit med Tove , Josse och Hedvig. :) Vi har varit vid Träkumla ungefär och badat. :) Vi träffades klockan ett och sen cyklade vi dit och det tog kanske en tjugo minuter. Sen var vi framme vid halv två. :) Där solade vi och jag, Hedvig, och Josse tog vårat första dopp. :) Tove ville inte bli förskyld så hon badade inte. Det var ganska skönt i vattnet "tyckte jag" ;) hihi. Vi spelade även lite strand tennis och så pratade vi och hade det mysigt. :) Vi var där till fyra kanske och sen cyklade vi hem. Vi bestämde också att på Måndag nästa vecka ska vi sova över hos mig i min husvagn. Så det ska bli mysigt. :) I alla fall när jag kom hem så pakade jag upp mina saker och sen hoppade jag i duschen. Och nu väntar jag på att maten ska bli klar för jag är vrål hungrig. :p. Här kommer några bilder från idag. Pusskram hej då!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0