Min midsommar!

hejsan! Min midsommar har varit helt underbar. Jag har varit på två fester. Den första var i Tofta (på midsommarafton) där åt vi god mat, lyssnade på musik, körde några roliga lekar, åt en god tårta och så avslutade vi med dans. Det var jätte skoj där och kul att träffa alla igen. :) Vi kom hem halv två tror jag. :p.

På midsommardagen vaknade jag upp i Tofta vid elva kanske. Sen så klädde jag på mig lite kläder och åt frukost och satte mig i solen. Där satt jag några timmar innan vi skulle åka hem. För vi skulle nämligen ha en fest här hemma på kvällen så vi kunde inte stanna kvar där så länge. Men lite sol fick man på sig i alla fall. :) När vi kom hem var klockan fyra och vi skulle ha festen vid fem så det var bara att plocka upp allt snabbt hoppa i duschen och sen göra sig klar. Mamma och pappa fick laga maten. ;) Sen kom kusinerna och grannarna och då drog festen igång. :) Vi åt mat (grillat) , spelade lite fotboll, åt kokosbollar och plopp. :) Och sen så satte vi oss i soffan och mysade. Jag och Wilma(kusin) gjorde frisyrer på Casper. Haha det gick jätte bra och han blev så söt så. ;) hihi. Och så gjode vi lite annat också men jag orkar inte berätta allt. :p Dom flesta gick hem vid halv ett men Ola var kvar till två så mamma och pappa höll han sällskap medans jag satt inne vid datan. Så jag kom inte i sängs förens halv tre. :S haha så det blev sent två kvällar i rad. men kul hade vi. :)

Idag är det en vanlig dag (Söndag) och jag har inte gjort så mycket. Jag vaknade klockan halv tolv tolv. Då gick jag upp och åt frukost och sen satte jag mig vid datan en stund innan jag hamade i solen. ;p Där låg jag i några timmar. Men det var så himmla varmt så jag rörde på mig i mellan åt. Jag plockade jordgubbar och smultron som vi hade i trädgården och så åt jag en liten fika. :) Men sen vid tre kanske så blev det mulet så då gick jag in igen och satt på mig varma kläder. Så kom även gänget i Tofta förbi. Eller några av dom. Jessica, Jacob, Evelin , Madde och Felicia. Så då pratade jag med dom en stund och visade vårat hus. För jessica har inte varit här på ett år och Evelin kanske två år och Madde och Felicia har aldrig varit här så då fick dom en liten rundtur. ;)hihi. Jag övertalade Jessica också att hon skulle visa mig alla sina vålter och det hon kan på studsmattan och självklart ställde hon upp och visade. ;) Hon är så himmla duktig. Fast hon är ju gymnast också så det är inte så konstigt. ;). När dom hade gått så skulle vi äta mat och efter maten så hamnade jag här och nu måste jag gå med Jante så hej då pusskram. :)
Ps: lägger in några bilder sen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0