Imorgon är det SOMMARLOV!!

Hejsan!
Ja ni har väll sett rubriken. Fysatan vad skönt. Kan inte fatta att det är sommarlov. Men idag fick man i alla fall en sommar känsla. :) I dag har jag hunnit med ganska mycket. Jag började min skoldag vid 9.00. Då sammlades klassen och vi gick ner mot Norderstrand. Fast vi gjorde en del saker på vägen. :) Först kom vi till Nordergravar och där körde vi burken. Tre stycken slog sig så det tog ett tag innan vi kom därifrån. :p. Sen fortsatte vi till lasarettet där hade vi våran mini fem kamp. :) Det gick jätte bra och mitt lag vann. ;) Vi hette Pyret och det andra laget Polarn. :p haha jag kom på namnen. ;)hihi. Så det var kul. Vi gjorde alla lekar som jag berättade om igår. :)
Efter lekarna begav vi oss till Norderstrand. :) Det var jätte mysigt där. Vi började med att äta hamburgare. "grillat" och sen var det en del som ville bada så då gjorde dom det. Men jag tyckte det var svinkallt i vattnet så jag stod över. ;). Men vi som inte badade gick på stenar ute i vattnet och kollade på när dom andra badade. :) hihi. Ja det var väll det vi gjorde. Vi slöt vid halv ett tror jag. :) Efter Norderstrand var det bara att bege sig hem så man fick gå upp för alla backar. Men det var bra för då fick man lite motion. :) När jag kom hem gjorde jag mig iordning för morgon dagen. Sen vid kvart över tre åkte jag och Frida till ett ställe och plockade blommor som vi ska ge till våra lärare imorgon. :) Ja det är väll det jag har gjort hittils. Snart ska jag äta lite och sen ska jag måla naglarna och lägga fram en klänning inför morgondagen. :) Jag tog lite bilder idag med så jag kanske lägger upp det sen. :p Haha det var varit mycket bilder nu men det är väll kul? ;) hihi. Aja nu ska jag äta hejdå puss&kram.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0