Hjälp!

Hej!
Vet ni idag ska jag till lasarettet vid ett och gissa vad jag ska göra där.. Jo jag ska få tandställning. :S. Shit det är skit läskigt. Jag kommer ha as ont och jag kommer inte kunna äta. Jag får svälta ihjäl. :( Nej hihi det ska jag nog klara av men svårt blir det. Så om en halv timme åker jag och sen om en timme kommer jag att sätta i den så när jag kommer hem har jag tågrells. :( Ursch... Ja det var allt jag ville säga för idag. ;) Just nu ligger jag och myser i solen. :) Hej då.
Anonym
2009-06-15 @ 13:43:50

Men Mandii då! det kommer gå hur bra som helst! det kommer nog va lite jobbigt i början men tänk posetivt, du kommer ha jättesnygga tänder sen och se ut som värsta donnan, fast de gör du ju redan hahah:P aja, men det kommer gå jättebra det lovar jag, Tänker på dig!!!:)<3 pussar<3<3<3<3

Älskar dig!

Amanda
2009-06-15 @ 15:01:48
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Naw tack älskling. Hahah aa tack. ;) jaa nu har jag fått den och det börjar göra lite ont men vill man vara fin får man lida pin. ;)<3 hihi. Jaa du har helt rätt man får ju tänka positift. :) pusskram älskar dig med<33

josefine<3
2009-06-15 @ 15:15:56

haha oj glömde skriva att det var frrån mig;) haha precis, men det går säkert bra:D puss puss:D

A
2009-06-15 @ 18:31:34
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

hehe men det gör inget jag förstod att det var du. ;)<33

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0