Lördag!

Hejsan!
Jag vet jag har inte skrivit på länge men jag har bara inte haft lust. Det är ju faktiskt sommarlov och då orkar man inte skriva. hihi ni har ju säkert läst dom sensaste inläggen från Tove och Jessica. Eftersom jag inte orkade så kunde dom skriva åt mig. och lyssna inte på jessica, vi gotlänningar äger och vi har ett underbart fint språk! hihi. ;D.
 
I dag har jag varit på en liten biltur med familjen. Fast Mikaela var inte med för hon var tvungen att jobba. ¨/. Lovisa skulle nämligen på Sanviken läger idag så vi åkte med henne dit, och påvägen så kollade vi på några loppisar och tog en fika. :) Sen åkte vi tillslut vidare till Sandviken och lämmnade av Lovisa. Och där gick vi också ner till stranden och kände på vattnet och det var ganska varmt med det var smutsigt. :p Så vi badade inte.
När vi kom hem så rensade jag poolen och tog ett dopp. Men det har blivit mycket kallare nu dom här dagarna när det har regnat för det var bara 20 grader idag. :S Så efter doppet så hoppade jag direkt in i duchen. Skönt! Sen åt vi mat "grillat" och nu sitter jag här med godis och kollar på sommarkrysset. Men jag ska gå in till grannen snart där mamma och pappa är. För Mikaela har några kompisar här och dom har en liten förfest så jag sitter här ensamen. :p. Men Casper var tydligen hemma så jag får väll gå in och kolla vad han gör.

Imorgon ska jag vara barnvakt. Börjar vid halv elva så jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Tove ska hjälpa till också för den här gången ska vi ta hand om fyra barn. Men det är bara kul, så får vi se hur det går. :) Ska vara barnvakt på Måndag också men då är det bara för Isa och Lova tror jag. :) Men nu måste jag gå ha det så bra!

Pusskram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0