Hej då!

Håller på att packa lite. Imorgon ska jag bo över hos Cajsa i Tofta. Det ska bli jätte kul att få träffa henne igen för det var ett tag sen. Senast vi sågs var i julas. Så det ser jag fram imot. :)
Vi får se vad vi hittar på. Det ska ju inte bli så fint väder imorgon så vi kanske åker in till stan en stund och ser på bio eller nått. Men någonting kul kommer vi i alla fall att hitta på. :) Så imorgon så sover jag över i Tofta!

På Måndag ska vi ut till Georgssons stuga.
Det ska bli kul! :) Där hittar vi väll på massa grejer. Kanske att jag får köra deras båt som jag gjorde förra året. ;) Det var kul det. :D hihi. Och sen så ska vi väll äta god mat och mysa. :)

På Tisdagen åker vi hem igen och packar det sista, för på Onsdag drar vi ut till Fårö. :) Åh gud vad jag längtar det är alltid så mysigt där. Och där stannar vi i nästan två veckor. Vi åker hem på söndagen vecka 31 tror jag. :p Så det kommer inte bli så mycket bloggande nu för min del. Och när jag kommer hem från fårö så stannar jag här i tre dagar och sen drar vi till Göteborg! :D Jippi! Då ska vi shoppa och gå på Liseberg!
Så nu säger jag hej då för ett tag! Ni får ha det så bra!

Puss&kram från Amanda. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0