Härlig dag!

Hejsansvejsan!
Idag har det gått jätte bra med barvakten o allt. Jag och Tove var ju för fyra barn idag och det gick jätte bra. Dom två andra tjejerna vi tog hand om var 5 och 8 år som Lova och Isa. Så det var lite enklare när dom var i samma ålder.
Vi dansade lite och dom badade i vattenspridarn. Sen åt vi mat och gjorde tekningar till EMD som dom skulle se ikväll.
Det har jag också gort. Det var grymt bra och dom hade slått världsrecord på folk. Jag och Josse stod nästan längst fram så vi hade bra platser. Men man stod upp hela tiden så benen hade domnat bort när man skulle hem. ;p hihi men det var det värt. :) Jag ska ladda in lite bilder nu från kvällen så får ni se vilka artirster det var och så. :)

Pusskram!
Josse Honey!<333
Mucho people! ;)
Marcoolio!

Alice!!
Johan Palm and his brother!
EMD!!!! Yehh. ;D
And finaly Måns Zelmerlöv!
Good Bye!

Josse-pusse;)<3
2009-07-12 @ 22:26:32
URL: http://josefinejohanssonn.blogg.se/

hhaha fina bilder, men inte den på mig,uschh! men kvällen va grymt rolig och det måste göras om:D

Älskar dig !!!!<333

Amanda
2009-07-12 @ 22:43:46
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Ja eller hur det måste det verkligen! :)

Och ALLA bilder var fina! ;)<333

A.
2009-07-12 @ 22:44:32

Älskar dig med!<3333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0