Här ska det vara en rubrik, men jag kom inte på någon. :(

HEJ! :D

Idag är amanda med mig, Jessica Hillborg :) hahhaa, vi har varit i visby och kollat läget lite. Vi shoppade inget speciellt bara lite smått och gott. Nu sitter vi här i amandas rum och lyssnar på musik och drömmer oss bort till värme och sol. Det skulle ju vara så underbart! Tänk er, solen steker och livet leker. Glassar runt på stranden och bara njuter. Det är ju så sommaren ska vara. Det ska absolut inte regna! Fy fan för det. Ikväll hade jag, amanda och mikaela tänkt gå och kolla på the proposal på bio men det var helt jävla fullt, fan att alla tänker samma tankar som vi. Jag ville verkligen se den, alla säger ju typ att den är skit kul och jävligt bra, men det får väl bli en annan gång det. För jag bara MÅSTE se den! Nu ska vi förmodligen hyra film, det blir nog inte lika bra men det blir bra.

Nej nu ska jag lära amanda stockholmska, för fan man kan inte prata gotländska! Man hör ju inte vad dem säger! Inget illa menat alla gotlänningar, men stockholmska ska det vara! :)

puss och smek / JESSICA! :D
Anonym
2009-07-10 @ 09:50:08

filmen är jätte bra :) såg den för några dagar sen och ja skratta som aldrig förr :D Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0