barnvakt och kul med tove!

Thjollahoppsansa!

Jag och tove har fan haft så jävla roligt! Oj kanske tog i lite mycket, men vi har haft så kul! Igår åkte vi ju ut till tofta för att vara barnvakter, och det blev lyckat kan jag säga. Förutom att det var svårt att få i busungarna maten, men tove kom på ett bra trick. Ni vet den gammla klassikern, "en tugga för mamma, en tugga för pappa" osv. Det fungerade bra, så dom fick en glass efter ha tagit en promenad på stranden på kvällen. Och dom ville att vi skulle gå till deras ställe som dom brukade gå till, där lekte vi lite och tog massor av fina bilder mot havet.

När vi kom hem hoppades vi på att dom hade blivit lite trötta ialla fall, så vi satt på en film och åt lite glass och chips. Lova ville se en till film men det fick hon inte, för det var rätt sent och mamman skulle komma hem lite tidigare än sagt. Och jag tjänade 300 kronor:) yeeess! Sen efter det tog vi stranden hem och vi satte oss på en trampbåt och kollade på havet. Och vet ni vad som hände då? Jo det kom några killar som hade fest runt hörnet, och dom kom fram till oss och frågade vad vi hette och om vi bodde här och så, men när dom fick reda på vår ålder så drog dom haha:D. Vi skratta typ hela vägen hem, men det gick inte så bra för vi sprang! Vi sov gott den natten!

Idag gick vi lite på stranden och åkte buss till stan, men vi orkade inte gå där alls länge så vi gick hem i spöregnet hem. Och nu håller jag på med min nya mobil som jag har ärvt av min pappi! Nu ska vi väll hitta på något.

PUSSKRAM från Tove och Amanda!

tove
2009-07-08 @ 20:03:08
URL: http://tovewidange.blogg.se/

coolaste bilden :D <3333333333

Amanda
2009-07-08 @ 23:31:18
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

aa håller med. ;D<333333333333

kusin willlmis
2009-07-10 @ 10:40:38

mm jätte cool ....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0