Stan,stan och stan...

Hej bloggen!
Förlåt nu har jag inte skrivit på jätte länge men jag har inte haft tid. Det har hänt så mycket under dom här senaste dagarna så det har inte blivit av. I förrgår var jag hos farmor och farfar på middag och stan på dan med Hedvig. Jag fick ett par mjukisbyxor, en tröja och handkrämar mm. Och jag köpte en mysig kofta och ett par jeans. Det var en mysig dag. :)
Igår så var min familj hos mormor och morfar med mina kusiner. Där åt vi kalkon och hade det trevligt. På kvällen var jag hemma hos Lydia med Casper, Simon och Jocke. Vi kollade mest på film och bara pratade lite.
Idag så har jag varit på stan med Lydia igen, vi gick runt lite och tog en fika på skafferiet. Sen träffade vi även Hedvig och Sara som också var på stan. :)
Efter stan så drog vi hem till Lydia och var där en stund. Och nu åkte jag hemförbi för att äta och jag ska snart dit igen. Imorgon så blir det stan igen... haha mycket med stan just nu. Sen kanske jag och Lydia skulle åka bort till mammas jobb och bada. :) Men vi får se hur det blir. På Onsdag ska jag i alla fall vara med min söta Tove igen och på Torsdag är det NYÅR!
Jag ska försöka att skriva mer sen men nu måste jag dra ni får ha det så bra. :)
Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0