SNÖ!

Hola!
Jante väntar på att vi ska gå ut och gå i snön så jag får skriva lite snabbt.
Idag så har vi haft lite pyssel i skolan eller vad vad man ska säga. Man fick välja bland: bowling, bad, julpyssel, "jonglering" stavning mm. Och då hade jag först bowling med Frida, Sanna och Simone. Det var skit kul för att jag vann! :D Eller jag vet inte riktigt men jag ledde i sista perioden men sen gjorde Frida en strike så vi vet inte riktigt men som vann men ändå, vi säger att jag vann. ;) haha.
Efter bowlingen så skulle jag ha bad med Cornelia Elina, Melina och Lisa men det var två timmar kvar tills dess så då åt vi lite mat innan och gick en sväng på stan innan vi änligen fick komma in på badhuset. Vi började med att basta eftersom att det var en timme kvar tills vi skulle bada så där satt vi och hade det trevilgt. hah. 
Och ja sen fick vi äntligen bada och jag och Cornelia hade ju lite kul där. haha. ;)
Men nu måste jag gå. Bilder kommer. :)
Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0