@ lydia skriver

denna helg har varit sjukt rolig, de började i fredags efter skolan.
jag och amanda yrade runt på stan för att leta efter julklappar, " in & ut ".
sen så var vi nästan hemma hos henne, när vi fick reda på att jocke & casper var at my place.
så vi vände och åkte hem till mig istället, där umgicks vi med dom..
vi åkte pulka och drog ner på stan, och dom mulade oss och kastade snöbollar på oss.
och jag blev nerkastad två gånger i en taggbuske, och typ ett antal gånger på marken.
sen stannade alla hos mig och broor.
vi skulle dygna, haha jag somnade på en madrass runt fyratiden med två täcken.
så när dom andra skulle sova i soffan, runt sex.. hade dom typ bara två täcken.
och dom hade de trångt oxå, rätt åt dom! mohhahhaa!
sen på lördagen, gjorde jag och amanda oss iordning, och åkte hem till henne.
hon gjorde sig iorning och sen cyklade vi in till stan, jag handlade julklappar till dad y bror.
och hon till hennes tjejpolare.
sen åkte vi hem till henne igen, och kollade på film och massa.
sen åt vi sjuuukt god maaat (y)     kött och potatisgratäng.
sen kom jocke runt halv åtta, och runt halv nio kom simon ( min bror ) och casper.
vi såg på film, som dom hade hyyrt.
sämsta ever, " motorsågsmassaken" äcklig var den oxå.
sen gick vi uut, dom kastade ner lilla mig på marken, så då blev ja så sur så att jag gick in igen.
och dom följde efter, vi la oss i sängen.. men dom andra följde me.
och casper åt upp amandas julkalender, med choklad i hahha!
sen gick dom hem, och vi fick äntligen sova. trodde vi..
casper nysell ringde mig, faan vad sur jag blev.
sen när han hade pratat klart skicka mamma sms, jo tack liksom!
men sen somna jag, och amanda somna typ en kvart senare.
imorse, vakna vi runt elvatiden kanske, vi var sjukt sega, amanda duscha och jag busa med hennes mobil.
sen fika vi och nu sitter vi hemma hos mig.
hon ska åka iväg nu hem till elina och fira henne och freja!
ha så kul! :)
nej nu fick ni reda på våran helg..

pusssen ! / L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0