Lucia och tredje advent.

Heeeeeeeeej!
Jag vet förlåt att jag inte har skrivit på as länge men jag har verkligen inte haft någon lust. :s
Men nu sitter jag här igen i alla fall så får vi se hur mycket jag skriver.
Idag är det tredje advent och Lucia. Myspys! :)
Jag ska baka pepparkakor och lussebullar idag och äta en god fika. Och ikväll så blir det väll alla mina program som vanligt. Jag ska också se på "En riktig jul" som var en julkalender för tre år sen. Mamma och jag köpte den när vi var på stan igår så den får det bli idag.

Igår så var jag med Josse och Tove på stan. Vi handlade lite julklappar och hade det mysigt. Vi träffade också på Hedvig och Sara som också var på stan. Så nu har jag äntligen köpt mina första julklappar STOLT! :D hihi.
Men nu blir det julbak.
Hejsvejs! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0