Sjuklingen.

Hejsan bloggen!
Ja dom här två dagarna har ju inte varit så kul för att jag är sjuk. :( Det började igår med att jag fick jätte ont i huvudet och i halsen och sen så skakade jag jätte mycket och hade en hög feber. Så jag fick stanna hemma idag och ta det lungt. Jag mår bättre nu men jag har fortfarande lite ont i halsen och i huvudet.
På morgonen så har jag pratat lite med syster och bara tagit det lungt.
Och nu på eftermiddagen så har Frida och Sanna varit här och lämnat lite läxor och så. Tack hörrni! :)
Jag ska snart till Frida igen för att hämta lite fler papper och så, och sen så blir det One Three Hill och plugg.
Vi har nämligen NO- prov imorgon som jag inte kan ett skit av. Så jaa det är väll bara att plugga. TRIST! :(
Men så är det. Nu ska jag äta mellis och se på en film.
Hoppas att ni har haft en bra dag! :)
Pussar från A.
Hedvig
2009-12-02 @ 19:54:20
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kryya på dig älskliing! <333

A.
2009-12-03 @ 17:53:21

Tack sötnos! Idag mår jag bättre så jag hoppas att vi kan träffas i helgen. :) <33333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0