Onsdag!

Tjenare! :D
Jag vet dålig uppdatering men jag har varit i skolan för mycket så jag blir helt slut när jag kommer hem och orkar därför inte skriva. :p hihi.

Men i alla fall idag har jag då varit i skolan som vanligt, nu har vi börjat med lite "riktiga" lektioner eller vad man ska säga. Vi har haft något slags matte prov, där vi fick ett papper med några frågor som vi skulle svara på så att Cilla kunde se hur vi ligger till. Åh ja, jag var ju dock sämst. :s Jag kunde verkligen ingenting och jag hade fått järnsläppt nu under sommarlovet. Jag kom inte ihåg ett skit. haha. Jag hade bara hunnit med typ sju frågor av tjugo sju eller nått medans alla andra redan var klara och hade gått. :s. Asså jag får verkligen panik när folk får gå när dom blir klara. Det tycker jag är lite dåligt för då tappar man koncentrationen. Men som tur var så var i alla fall Frida kvar och hjälpte mig lite + att  hon gjorde sitt prov också då. :)
Efter matten så hade vi några lektioner till. Sen var det lunch och då träffade jag Tove, Sara och Elfrida mm. Så då följde jag med dom på stan en sväng för att Tove skulle köpa halstabletter för hon håller nästan på att få halsfluss den stackarn. :( <3 Men efter typ en kvart så började jag så då var jag tvungen att springa tillbaka igen.

Efter skolan så gick jag, Sanna, Frida och Simone på stan och köpte godis på Coop för det var bara 4.90 där så då får man ju passa på. ;) hihi. Sen gick vi till Donken och tog en glass också. Mumsigt. :)
Och efter det så drog vi oss vidare hem till Frida. Där satt vi vid datan, spelade lite fotboll och sen så var vi ute en stund. :)
Sen cyklade jag hem för att äta. Och nu sitter jag i soffan med datan i knät och tv:n framför mig, mys. (:

Imorgon slutar jag vid tjugo över tre och sen ska jag kanske va med Tove! :)
Ha det bra!
Pusskram.
Haha Sanna och Frida med sin snygga hjälm. ;)Simone:)

Frida
2009-08-26 @ 21:27:00

Men Amanda jag var inte heller klar och du kunde ju jätte mycket:) Snygg bild på mig btw..not haha:P<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0