Hejsan! :)

Holla! :)
Idag har jag och klassen varit på utflykt. Först så hjälpte vi till att vara ett peace märke nere i Nordergravar. :p
Där träffte jag några som jag pratade med för vi fick typ sitta där i en timme så det blev lite långtråkigt.
Efter det så fortsatte vi ner till Gustavsvik. Där stannade vi för att bada och sola lite. ;) Så det var väldigt kul. Vi gjorde typ ingenting heller så det var skönt. :) Där stannade vi till två och sen fick man  hem. Shit vad jobbigt det var. Det tog typ en halv timme- timme att gå hem så det var lite jobbigt men jag behövde ju lite motion också så det var ju bra. :)
När jag kom hem så la jag mig i solstolen direkt för det var så varmt så jag var tvungen att sola en stund.
Fast jag låg bara där en timme så det var inte så länge men sköt var det. :)
Efter solningen så tog jag en långdusch. Härligt! (:
Sen kom resten av familjen hem så då åt vi lite mat och nu ser jag på film! 
Ps: Här kommer lite bilder ifrån idag! :)
PUSSKRAM

Bea
2009-08-21 @ 23:49:22
URL: http://booksbybea.blogg.se/

Cool bild på Lisa och Simone ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0