My Saturday.

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit på stan med pappa en liten stund. Han skulle lämmna tillbaka någon tröja och så som han fick igår. Juste det har jag glömt att säga, han fyllde nämligen år igår. Så Grattis igen Pappa! :D
hihi men i alla fall jag följde med för att jag skulle titta på ett par skor som jag kunde ha till gympan men jag hittade inga. ¨/. Så det får bli en annan gång. :) Jag träffade även Josse på stan. Det var jätte kul att få träffa henne igen även fast det bara var en liten stund. Har saknat dig gumman! Men vi sa att vi måste hitta på något snart så vi kanske ska ses i veckan eller nästa helg men vi får se. :)
I alla fall efter att ha lämmnat tillbaka en del saker så åkte vi förbi en sväng på Kvarnen. Där köpte vi en Waboba eller vad det heter. Det är som en liten boll som man studsar på vattnet. ;D hihi. Och sen köpte pappa även en golf keps till mamma.

Efter kvarnen så åkte vi hem och åt mat. Och sen skulle jag iväg igen för att kolla på Tove och några fler som dansade utanför Coop. Och dom var super duktiga som vanligt. :) Sen efter det så stannade jag och pratade med några en stund innan jag drog hem igen.

Nu har jag precis plattat håret och fixat med lite annat. För vi ska nämligen på Kräftskiva ikväll hos Owenbergmark. Dit kommer även Tove och Elfrida med familj. Så det ska bli kul. :) Vi ska snart åka för vi ska vara där vid sex men vi cyklar så det tar en liten stund.
Men nu ska jag fixa iordning mig. Så ha en bra Lördag kväll alla läsare!
Här kommer några bilder från dagen!

Pusskram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0