Bloggen fixad!

Hejsan igen!
Jag ville bara säga att nu har jag och Mikaela fixat med bloggen och kolla vad fin den blev. :)
Tack syster för hjälpen! :)

I dag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade vid två av att mamma kom in och väckte mig. :p Då gick jag upp och åt frukost och sen så såg jag på tv en stund. Sen åt jag lite mat och bakade kladdkaka. Den blev faktiskt riktigt god. :)
Efter det så såg jag och familjen en film som heter Is prinsessan. Den är jätte bra men jag såg inte klart hela för vid sju så skulle jag se ett annat program. Men det gjorde inte så mycket  för jag har sett den förut. :)
Ja så idag så har jag mest mysat framför tv:n. :)

Imorgon så ska jag vara med Tove, Hedvig och Josse. :) Det ska bli jätte kul för vi fyra har inte vart på jätte länge. :) Vi får se vad vi hittar på men nått kul blir det ju alltid. :)
Jag skriver mer i morrn.

Pusskram.
Anonym
2009-08-17 @ 18:40:04
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Den blev skiit fin! <33

Amanda
2009-08-17 @ 19:53:00
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

Åhh tack gumman! :)<333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0