SOL!

Hejsan! :)
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt.
Jag har solat en del, men sen har jag också tappat ur poolen med Lovisa och sett på hennes fotbolls match borta vid
P18. Jag vet ännu inte hur matchen slutade för vi var tvugna att gå lite innan men jag tror att dom vann för att när vi gick så stod det typ 3-0 till dom. Så det var ju bra! :)
 Haha nu kom Lovisa precis hem och hon sa att dom vann med 9-0. :p Så vann gjorde dom i alla fall. ;) hihi.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Jag ska snart se Privileged, det är as bra! :)
Och sen får vi se vad jag hittar på. :)

Imorgon är det ju skola också. :S Fast det är inte så jobbigt för vi skulle typ på någon utflykt med 8D. Så det blir väll lite kul. Och sen på eftermiddan ska jag klippa mig. Fast det blir bara en toppning. :) Ja så ser morgondagen ut.
Här kommer lite bilder från Lovisas match. Ha det bra!
Pusskram
Lovisa i bakrunden. :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0