Göteborg!!

Ja idag har jag och halva famijen varit i Hide eller vad det hette. :p Mikaela var på någon annan strand med Sabine.
Det var jätte mysigt där och havet var helt stjärnklart. :) Fast det var maneter där då men annars var det helt okej. ;D
När vi kom hem igen där vid halv sex så åt vi grillat kött med potatis. Och sen blev jag lite sprallig av mig så jag dansade och hoppade studsmatta. ;) hihi. Men sen blev jag så varm så jag och Lovisa tog ett dopp i poolen innan jag hoppade in  i duschen. :) Ja och sen dess har jag packat inför morgon dan och suttit vid datan. Och nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det väckning vid halv tio. :S Så det är bäst att jag gör mig iordning nu. :) Så hej då igen på ett tag, jag skriver kanske på Måndag. Men ha det så bra tills dess.
 
GÖTEBORG HERE I COME!! :D:D
tove
2009-08-06 @ 10:41:04
URL: http://tovewidange.blogg.se/

ha det så himmla kul gumman :) <3 jag vet att ni åker idag, men jag såg inte inlägget igår.



pusskram älskar dej mest !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0