Kräftskiva!

Hejsan!
Ja förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft någon lust men nu ska jag skriva lite igen. :)
Igår var jag på kräftskiva hos Di Corsi. :)
Först så körde vi femkamp i fem lag. Jag var i lag ett med Calle Georgsson, Jocke Di Corsi, Tina Yhr och Johanna Tammilehto. Vi körde fem grenar. Det var bl.a tvål kastning, repet, skottkärran, Fanny Banny, kluringar och lite annat. Hihi ni kanske inte förstår ett dugg av vad allt det är men aja. ;D 
Kul var det i alla fall fast jag tror inte att det gick så bra för oss. ;) 
Efter fem kampen åt vi mat. Köttfärsås med spagetti till ungdomarna + kräftor om man ville ha. ;) Fast det skippade jag men i alla fall. :p När vi hade ätit klart så gjorde vi lite allt möjligt. Lovisa, Agnes, Albin och Josef ville redan bada då så ja det gjorde dom medans vi andra såg på film. Det var någon kostig film blandat med skräck och fantasi eller nått. jag vet inte riktigt med konstig var den. :S hihi. Så efter två filmer så badade vi i baljan, där det var kok hett för det var typ 40 grader. :p Sen så gjorde vi inte så mycket mer för då var det dags att åka hem och klockan var ju två då så vi fick väll ge oss. ;) hihi. Och sommnade gjorde jag inte förens vid halv tre.
Ni ska få se lite bilder sen när jag har laddat över dom till datan. :)
Ha det bra!
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0