Valborg!

hejsan! :) I går slöt jag tjugo i två. Så när jag kom hem så kastade jag mig ut i solen. :) Sen åt jag lite mat och kollade på Gilmore Girls. Efter maten drog jag och Mikaela ner på stan för det var kvälls öppet och det skulle va 20-30% men vi såg typ ingen ting som var på rea. :p . Men en bikini blev det i alla fall. Torkos. :) Så nu har jag tre stycken i alla fall. Jag fick nämligen en rosa bikini av Mikaela också som hon inte ville ha. :) Tack! hihi. när vi kom hem skulle Mikaela och mamma övningköra och Lovisa var med en kompis så jag satt mig framför tvn och såg Greys Anatomy och Roomservice. Jag gick även med Jante. :) 
I dag har jag varit i Nyhamn eller vad det hette . :p hehe jag,mamma,Lovisa och hennes kompis och Jante åkte dit, för att plocka stenar till dammen och äta fika. :) Det var inte lika varmt som igår men det var ändå skönt. :) Ikväll ska vi grilla kött sen ska vi ut till Fridhem och kolla på majbrasa. Jag hoppas jag träffar Josse och Hedvig där. För dom ska också dit tror jag. :) Ja nu har jag nog inget mer att säga.  Ha en bra Valborg allihop! :)
PUSSKRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0