Rolig dag!

hejhej! :) I dag var jag med Hedvig och Josefine. :) Vi var på stan och kollade lite. Jag hittade en jätte fin blommig tröja/klänning. :) Fast när jag väl skulle betala så gick det inte. Så när jag sen skulle kolla hur mycket pengar  jag hade på kontot så märkte jag att jag bara hade 203 kronor på kontot. :p Och det var lite pinsamt för klänningen kostade 250. :S. hehe så jag la undan den till Måndag så ska jag nog köpa den då. :) På stan åt vi glass och hamburgare. Hedvig var den enda som köpte något. :) Hon köpte inpakning och ett par fina Chinos. :) Samma som jag har. ;) Sen klockan fyra åkte vi hem och hoppade studsmatta och äntligen fick Hedvig se klart Raise Your Voise. :) Jag och Josse hade redan sett den. :) Vi hade en jätte rolig dag. Men det var lite tråkigt att inte Tove kunde vara med. :( Men hon får va med nästa gång iställlet. :) <33 Nu ska jag äta kladdkaka och se Twilight. :) Hej då fortsatt trevlig helg allihopa! :) <33
puss
mikaela
2009-04-19 @ 20:03:24

hejsan syster, jag har de bra, langtar lite hem. Idag har vi varit på båtutflykt och gått lite på stan. Imrogon skall vi in till stan igen och kolla lite de finns gina tricot ;) hihi. Halsa familjen. pusss <3

A.
2009-04-20 @ 15:04:23

hejsan syster. :) Vad kul att du har det bra! Familjen hälsar. Åhh kunde du inte köpa något till mig där!!! :D (L) hihi saknar dig! puss (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0