Måndag!

Hejsan ! :) Har inte skrivit på länge för att jag har haft fullt upp. Jag var i Tofta i fredags vid mommo och moffa. Jacob och Ulrika var också där och hälsade på, och  Fredde ,Sanna, Tove och Wilma. :) Hela min familj var också med. + Mikaelas pojkvän Calle. :) Det var nog alla , eller nej Jante också. ;p hehe. Vi gick på stranden och tog massa fina kort, vi åt god mat och såg på tv. Vi åkte hem klockan halv tolv.

På Lördagen va jag hos farmor och farfar. Med Jessica,Jacob, Tomas,Lotta och Arne. Och våran familj. Vi gick tipspromenad, påskjakt och åt god mat , + såg på tv. :)

Söndag: Tove och Wilma var här hela dagen för att dom vuxna spelade golf. Det var jättekul. Vi såg Twilight, åt mat på stan, hoppade studsmatta och laddade över bilder på datan. :) På kvällen grillade vi med familjerna Widange och Georgsson. :) Efter maten gick barnen in till Calle och Casper och såg på tv. :) Jag missade One Three Hill. :( Det är hemskt men jag hoppas att Frida har det avsnittet på sin data så jag kan få se det. :) hehe. Där inne såg vi Wipeout och Saningens Ögonblick. :) Ja det var väl det vi gjorde. Sen skulle Tove och dom hem så Jag och Lovisa gick in igen, och till slut gick jag och la mig. :)

Måndag: I dag har jag inte hunnit göra så mycket än. Jag har ätit frukost , solat lite. Men jag ska gå ut snart igen. Ja mer har jag inte hunnit. :p Vi får se vad jag hittar på. Men  idag ska jag nog bara ta det lugnt. :)

Hej då! Pusss
Hedviig <3
2009-04-13 @ 16:40:23

NEJJJJ! Jag missade oxå de, fan! "/ <33

Anonym
2009-04-14 @ 20:02:08

Nej gjorde du. :/ Tusan. Men nu har jag sett det! :) Fick se det hos Frida. ;) <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0